Publisert 6. desember 2023
Hos Bilia setter vi kundene i førersetet. For å yte best mulig service får du din egne personlige servicetekniker hos de fleste Bilia-verksteder.
Hos de fleste Bilia-verksteder leverer du nemlig bilen din til samme tekniker hver gang.
På den måten kjenner teknikeren din bilen godt, og dere kan sammen ta de beste valgene over tid.
Kunde hos Bilia Follo, Rolf Stenersby, forteller at han har hatt sin bil i fire år og levert den inn til den samme teknikeren hver gang.
– Det er veldig betryggende. Han kjenner bilen min, og jeg er veldig fornøyd, sier Stenersby.
Han forteller at det er viktig for han at det ikke blir utført unødvendige reparasjoner på bilen. Og det føler han seg helt trygg på hos Bilia.
Er du bekymret for å måtte legge ut for unødvendige reparasjoner?
Konseptsjef i Bilia, Jahan Narui, forklarer at om bilen din skal holde seg i verdi og vare lengst mulig, er det viktig å følge opp forskjellige symptomer raskt.
Ingen ønsker å betale for noe som er unødvendig, derfor kan det være lett å utsette turen til verkstedet. Men hos Bilia får du se alt teknikeren ser i en video som blir filmet spesielt til deg.
– Hos de fleste Bilia-verksteder leverer du nøkkelen direkte til din egen tekniker og får full innsikt i hva teknikeren finner, forteller Narui.
– Når bilen din har blitt løftet opp og alt er inspisert nøye, filmer teknikeren en video til deg og forklarer hva som er funnet og hva som bør gjøres.
Du mottar en SMS eller e-post med filmen sammen med en oversikt og et pristilbud på det teknikeren anbefaler at du utbedrer. Så kan du enkelt krysse av hva du ønsker skal utføres.
Bestill service hos Bilia
Vi utfører alle typer bilservicer og reparasjoner – fra hjulskift til originalservice. For biler som er 5 år eller eldre, har vi dessuten gunstig serviceprogram.